Vilse i skogen! =)

Igår var jag och zoo med alla tjejerna och snitslade spår till tävlingen. Vi gick nog ca 2 mil säkert då vi fick tjorva som tusan på första spåret.. ha ha ha.., Vem fan kunde släppa lös oss två i skogen själv! =) Både hundarna och vi var HELT slut sen.. och då skulle jag till huset och renovera.. men det blev det inte så mycket av då jag stupade i migrän på eftermiddagen.. Men idag har vi hunnit ganska mycket.. även ett 4-års kalas..

ja ja.. måste väl gå och sova snart så jag orkar på jobbet klockan 6.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej!

Åh, det var länge sedan!

Grattis till huset, vi funderar på att komma nå, men vet inte riktigt när ännu. Hur mår familjen?



Ja jag hörde att hon skulle ha barn, Eva & Rolle var här i sommras och berättade. Men då hade inte bebben hunnit komma. Bara en dag efter miin födelsedag : ) Mår de bra?



Alltid kul att få uppdateringar från Norrland. Trodde först, när jag skumm läste igenom allt att du hade fått barn den 6 augusti :P Men så var det ju inte. Planerar ni att skaffa ett syskon till lill-killen?



Ha det jätte bra tills vi hörs nästa gång.



2009-08-29 @ 09:32:30
URL: http://buumbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0