Årsmöte

Idag har vi haft årsmöte med brukshundklubben. Har varit ett bra år för våran lilla klubb!
Blev invald i styrelsen som suppleant och sitter kvar i utställningssektorn. Agility sektorn har jag avsagt min plats från för ett tag sedan. Kul hade vi idag! Och fick självklart serverat för oss smörgåstårta! =) Mums! Alla som fått uppflytt i någon klass blev tilldelad en blomma och hundtugg. Jag och Elza fick oss en blomma för vårat 1:a pris i lk 1 som vi har arbetat hårt för! =) Nima fick inte smaka på hennes tugg ben, tyckte Elza. Jag har ju faktiskt arbetat för de där, såg hon ut att säga... Men Nima hann väl ta några tugg iaf... =)

Här är alla som fått blommor idag

JanE, Babsan, Ida, Petra, Zoo, Jag och Kjell.
 

Ikväll ska jag och Nima ha ringträning i stallet. Nästa lördag befinner vi ju oss i Jokkmokk på våran utställningsdebut.. Kul kommer det bli.. Nima kommer gå mot Babsans lilla (inte så liten längre) söta Thea.. Så får se hur det går! =)

Nu ska jag nöta soffa tills Linda kommer och plockar upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0