Hurtiga idag..

Idag har vi varit och promenerat runt tallvik, jag drog Charlie på bob och tog Nima och Johan tog Elza. Sen for vi och åt lunch hos mamma och pappa, rostbiff och potatisgratäng! Mums! =)
Pizza blev vi bjudna på hos farmor (Charlies) sen! Gott var det, Sen kom vi på den briljanta ideen att vi skulle fara och åka bob och skidra i lappberget.
Så vi packade in oss i två bilar, Jag, Johan, Charlie, Jimmy och hundarna i en, Nisse, Matilda och Emil i den andra.
Grabbarna intog pulk backen och jag matilda och Elza for och åkte trean. Det gick jätte bra! Så här mycket har hon aldrig dragit! Kul var det! Och kraschade BARA 2 gånger! =) Nima var med grabbarna och åkte bob... Måste fara snart igen och åka med henne där i spåren.. Endast där det har funkat någosånär!

I morgon blir det en promenad med hundarna och sen ska jag och Charlie på Öppis och leka!

Elza 8-9 veckor


Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0