Sjuklingar..

Sitter hemma med lill gossen, han är förkyld och har feber! Lill bebisen min!

Igår tog jag Elza och Nima med mig och mötte Zoo med dogs halvvägs till nybyn efter isen. Sen på kvällen tog jag Elza och skidrade till henne.Skönt var det ute igår.. idag är det mindre härligt.. -15 och snöar. Plus att jag börjar känna mig halv förkyld.. =(

Blir en inne dag idag i soffan framför tvn. Har skickat Cilla och köpa alvedon och middag åt oss! Tur att vi har folk vi kan terra när vi är sjuka! =) Johan är och jobbar.

Nä nu ska jag göra mig en kopp the och bädda ner mig i soffan...

Kommentarer
Postat av: Petra

Krya på er.

2009-02-06 @ 16:20:33
URL: http://phira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0