Tisdag

Idag efter vi skjutsat Charlie till dagis tog Johan och körde upp ett spår efter älven åt oss med skotern. Det har snöat VÄLDIGT mycket de senaste dagarna så det är djup pudersnö överallt! Sen tog jag och spände på mig skidorna och selade Elza och åkte iväg. Nima var också med oss. Johan var och körde runt med skotern på älven och jag kan ju säga att Elza drog, för att hon ville hänga med skotern! Fick hejda henne, så hon skulle ta det lite lugnt. Kul var det! Men kunde inte åka så långt... När man är liten orkar man inte så långt. trots att Nima liftade med skotern en bit. =)
Planerar en skidtur imorgon också. Eventuellt om jag bara tar Elza med mig så skidrar vi till nybyn.

ja ja... Nu ska jag gå och mysa med min lilla gosse som ligger och sover i soffan.



Elza & Wendie, När Elza var ca 4-5 månader.




Kommentarer
Postat av: Nina

Det låter mysigt med riktig vinter! Här har vi också haft lite snö och kallt ett tag men igår och idag har det töat på för fullt så snart är det väl bar backe igen.

2009-02-25 @ 11:07:24
URL: http://www.fätorpet.nu
Postat av: Barbamamman

Om du går in på Jokkmokks hemsida så är Nima fotat där. Dom hade bara skrivit att Thea hade fått en slät etta, hon fick ju etta hp.

2009-02-25 @ 20:28:27
URL: http://jebas.com
Postat av: Emelie

Va kul, din hund heter likadant som mitt och Birkons marsvin Wendie.



Alla stavar Wendie med y, så det var kul att stavningen också var samma =)

2009-06-10 @ 22:25:33
URL: http://buumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0