Ho ho ja ja...

Sitter på jobbet och ugglar, ska ta mig en kaffe kopp och surra med tjejerna... Kanske ta och äta min billys pizza!?
Undrar vad man ska hitta på idag efter jobbet!? Ska förbi till mamma, hon fyller år idag! GRATTIS mamma!

Ska ta och träna lite med dogsen också... nå enklare med Elza för hon har noll koncentrerings förmåga då hon löper! Ha ha! Kanske en skidtur! =) Försöka få henne att gå FRAMFÖR mig och inte fot med mig (då passar det att ha ett perfekt fotgående, typiskt! )  Lilla Nima ska vi träna lite koppel!!! Nog för att hon är duktig, med måste träna på att gå fint och stå stilla lite... Ska nämligen ställa henne i Jokkmokk den 14 Februari! Spännande!

Nu måstre jag gå och göra nå...

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0