Varm korv boggie!

Igår var vi ut på en skoter tripp med brorsan, cilla, urban och alla kidsen. Kul var det! For till en koja och grillade korv! =)

Nima fick följa med till stallet igår. och hon var så duktig. Körde lite sitt och ligg, lite inkallningar och sitt stanna kvar. Även lite ringträning. Hon lär sig sjukt snabbt och är verkligen fokuserad fast det är en massa andra hundar och människor där! Har fattat det där med klickern... Klick = Godis!

När jag kom hem spände jag på mig skidorna och for och åkte med Elza runt tallvik. Går sådär... hon vill inte riktigt dra... heldre lunka brevid mig.. men trött var hon då vi kom hem. =)

Få se vad man ska hitta på idag... Kanske far och åker skidor en sväng och tar med Nima får hon springa brevid... fast inte så långt visseligen.. Man blir så trött när man har korta ben (Sa jag korta!? de där styltorna! ) =)


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: P

Du kämpar på med skidorna! De är bra Mia!! Nu måste du avancera och komma å åka med oss i lappberget.

2009-01-26 @ 19:48:17
URL: http://phira.blogg.se/
Postat av: IdaA

Klart du får :) har inte tid attt åka nå den här veckan på under kvällstid, jag har åkt på att städa kobbi denna vecka och det måste jag ta på kvällen....

2009-01-27 @ 20:51:56
URL: http://idaand.blogg.se/
Postat av: Bilja

jo jag ska fixa de här nå, har knappt rört datorn på hela dagen men det kommer ;-)

2009-01-28 @ 00:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0