Bad, knott och motion

idag har vi tagit det mer lungt på nförmiddagen, Charlie har varit på dagis och vi har städat lite inne och ute på altan.. Dragit fram grillen och Charlies pool. Grillat super god mat och Charlie har tagit årets första dopp i polen.. har varit 38 grader i solen idag.. Varmt!
Jag och Linda har varit upp på klubben och tränat med Nima och Nellie... Blev dock inte något allvarligt eftersom det var så mycket mygg och knott.. Tog och hämtade Elza och lät de fara och bada i stället... Sen har vi varit till lappberget och sprungit / gått (nästan bara gått) =)
Så nu är de slut och ligger och sover mina änglar!
I morgon ska jag till kalix med zoo. Quila ska till veterinären..

Ha det bra alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att du har bloggat lite mer nu sista dagarna :)

(säger jag som nästan aldrig uppdaterar min hemsida....)

Kram

2009-06-25 @ 07:57:23
URL: http://www.fätorpet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0