Linne, möte och premiär turer...

Idag har jag och Petra varit och irrat runt i bränna. Hittade mig faktiskt ett snyggt linne och ett par leggins som jag köpte..
Haft styrelsemöte på klubben ikväll. hade med Nima och tränade lite innan... Det gick jätte bra! Fick leka lite med Babsans schäfervalp Märta, och Marias kelpie Fiona. Kul hade de!

Ett stort GRATTIS! till zoo som idag fick sitt efterlängtade körkort! =)
Åkte premiär turen med henne till klubben! =)

Imorgon ska jag hitta på något skoj med hundarna....!

ja ja..

Föresten kan ni boka in 5 september, då har vi en inofficiell utställning för alla raser! =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Men hallåå, vi han ju bara med hälften av alla affärer som finns här i "storstan" Vi får ta resten i morgon :)

2009-06-10 @ 23:17:24
Postat av: Nina

Jag skulle gärna komma den 5 september - men det är lite långt att åka ;o)

kram /Nina

2009-06-11 @ 08:07:56
URL: http://www.fätorpet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0