Sök

Var ju i lördags och provade på lite sök... Första gången för båda hundarna... Körde först med Elza. jag gömde mig och Petra släppte på. Vallade rutan fint och hittade mig snabbt. Andra gången gömde sig Ulrika och jag släppte på.. samma snabba där.. Kul tyckte hon det var...! Sen provade vi Nima. jag gömde mig och Ulrika släppte på. Letade och letade, men vände framför mig hela tiden. Hon jobbade som tusan. Till sist utökade hon loven så hon kom bakom mig och hittade mig. Duktig tjej! Sen provade jag släppa på men det gick inte så bra. Tog en liten lov runt mig bara, så Petra talade med henne, och hon undrade varför det där trä planket talade med henne så det fick en utskällning. Sen när hon såg att det faktiskt var en människa bakom blev hon super glad! Provade en gång till. Petra gömde sig bakom en myrstack och då gick det jätte bra hittade henne på en gång! =) Detta kommer vi göra om snart! Kul hade de! =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Va hurtig du är som uppdaterar, jag is fasiken inte.

2009-06-16 @ 22:11:34
URL: http://www.phira.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0