magsjuka

just nu sitter jag och Charlie hemma med magsjuka... hojja.. var liggandes igår men idag mår jag bättre, gossen är fortfarande dålig. fast på bättringsvägarna.

Var och skott tränade med Nima förra veckan och det gick jätte bra! var lite små nervös efter mina Elza erfarenheter. Men det gick super bra! är så nöjd. Ska fara nå nu i veckan och prova lägga ett spår när ÄNTLIGEN snön tinat bort. Så fort jag känner mig bättre bara.. Elza kommer bli så glad då hon äntligen kommer ut i spårskogen igen! =) ja ja.. ska gå och glo på nå tv...

vi hörs...

Kommentarer
Postat av: Barbro

Vi har redan hunnit med att vara och spåra en gång,

Fy vad Thea var duktig på att spåra. Krya på dig och gossen.

2009-05-07 @ 22:05:11
URL: http://jebas.com
Postat av: Barbro

Vi har redan hunnit med att vara och spåra en gång,

Fy vad Thea var duktig på att spåra. Krya på dig och gossen.

2009-05-07 @ 22:06:15
URL: http://jebas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0