Årets sista tävling...

...Gick inte så bra..

Ett 3:e pris med 136 poäng.
Innan vi gick in på plan övade vi kontakt och hon var super fokuserad och glad. Tills de aplåderade för tävlande före oss.. Då blev hon jätte låg! =( Är så tråkigt då hon gör så!

men fick hyfsade poäng..

Platsliggande 10
Tandvisning 10
Linförighet 6,5 , opos, nosar, koppel korr, sitter ej (anteckningarna talar för sig själv, super låg)
Läggande 0 , Ligger ej (står, efter mång steg, Lämna mig inte)
Inkallande 10
Ställande 0 , Stannar ej (saktar in och stannar när jag vänder mig om)
Apportering 10
Hopp över hinder 10
Helhetsintryck 10
=136 p, 3:e pris

Jäkla aplåder! =/

Har nog faktiskt aldrig fått så många tior! 6st! =)
Så LP:t får vi ta till våren då!

ja ja.. Blir aplåd övningar hädan efter!

Några tips på hur jag ska göra!?



Kommentarer
Postat av: helene

Fina poäng!!



Applåder kan visst ställa till det... Siri reagerar också, fast inte genom att bli låg. Hon blir tokig och stressad istället... Men applåderar jag djälv för att träna så bryr hon sig såklart inte alls. Svårt svårt.

2009-10-11 @ 17:48:51
URL: http://mejsis.wordpress.com
Postat av: helene

Just det där sista 1a priset verkar vara svårast att få...Både jag ( & Siri) och mina kompisar har fått kämpa länge för det... så typiskt.



Jag & Meja har två, men om det ska bli tre det har jag inte bestämt mig för än. I så fall ska det ske i år för sen vill vi vidare i tvåan :)

2009-10-11 @ 19:04:24
URL: http://mejsis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0